بی‌بی‌سی و ایران اینترنشنال وکالت یک تروریست دیگر را بر عهده گرفتند/ چرا بلوچ‌زهی اعدام شد؟
نوشته شده توسط : modafehagh

پس از دستگیری میر بلوچ‌زهی مشخص شد که او در انجام عملیات‌های تروریستی و مسلحانه نقش به سزایی‌ داشته و در جنایت سال ۹۴ کوه بیرک، جزو کسانی بود که به سمت دو نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تیراندازی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت»به نقل از رجانیوز،ظهر بیستم فروردین ماه سال 94، دو نفر از پرسنل نیروی زمینی سپاه استان کرمان هنگام پایین آمدن از کوه بیرک در شهرستان مهرستان(زابلی) توسط اشرار مسلح به شهادت رسیدند

 شهید مرتضی محمد باقری و شهید محمد محمدی سلیمانی که ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺎﺭﻫﺎﯼ ﻣﺨﺎﺑﺮﺍﺗﯽ ﺑﻪ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺑﯿﺮگ ﺍﯾﻦ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ رفته بودند، هنگام بازگشت، توسط گروه تروریستی جیش‌العدل مورد هدف تیراندازی قرار ﮔﺮﻓﺘه و ﺑﻪ شهادت رسیدند.

پس از این جنایت تروریستی، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی عوامل شهادت دو نیروی پاسدار انقلاب اسلامی آغاز شد و در نهایت مورخ ۸ آذرماه سال ۹۴ اقدامات و تحقیقات انجام شده، منجر به دستگیری عبدالحمید میر بلوچزهی معروف به اویس از عناصر اصلی گروهک تروریستی جیش الظلم(جیش‌العدل) شد.

پس از دستگیری میر بلوچ‌زهی مشخص شد که او در انجام عملیات‌های تروریستی و مسلحانه نقش به سزایی‌ داشته و در جنایت سال ۹۴ کوه بیرک، جزو کسانی بود که به سمت دو نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تیراندازی کرده است.

بامداد امروز ششم دی ماه 99، با گذشت بیش از پنج سال از حادثه، بالاخره پس از طی تشریفات قانونی، عبدالحمید میر بلوچزهی به دار مجازات آویخته شد.

انتشار خبر اعدام این تروریست، باعث شد تا شبکه‌های فارسی زبان خارج نشین طبق رویه همیشگی خود(بر عهده گرفتن وکالت تروریست‌هایی که دستشان به خون مردم ایران آلوده است) با به کار بردن عناوینی چون زندانی سیاسی برای میر بلوچزهی، بر اقدامات تروریستی او سرپوش گذاشته و به تطهیر او بپردازند.

بی‌بی‌سی فارسی در خبری با عنوان «عبدالحمید میربلوچ‌‌زهی، از زندانیان بلوچ در زندان زاهدان اعدام شد»، بدون اینکه از دلایل دستگیری بلوچزهی و جنایتی که مرتکب شده است چیزی بگوید، صرفاً نوشت: آقای میربلوچ‌زهی، زندانی سیاسی که در زندان زاهدان نگهداری می‌شد، امروز در محوطه زندان اعدام شده است.

مقالات بیشتر:وکیل در ارومیه





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: