متهم شدن یکی از اطرافیان وکیل ترامپ به نقض قانون انتخابات آمریکا
نوشته شده توسط : modafehagh

یک تاجر اوکراینی که گفته می‌شود در زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با رودی جولیانی همکاری داشته، متهم به نقض قوانین مالی مربوط به کمک به کارزار انتخاباتی ترامپ شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، لو پارناس که یک تاجر ثروتمند اوکراینی است متهم است با همکاری رودی جولیانی، وکیل دونالد ترامپ به مبارزات انتخاباتی رییس جمهور سابق آمریکا کمک مالی کرده است. این کمک مالی قوانین مربوط به کارزارهای انتخاباتی در آمریکا را نقض کرده است.

بر این اساس، دادستان‌ دادگاه فدرال آمریکا می‌گوید پارناس ۴۹ ساله و فرد دیگری به نام آندری کوکوشکین به طور غیرقانونی پول‌های زیادی را برای پیشبرد اهداف انتخاباتی در اختیار برخی چهره‌های جمهوری خواه قرار داده اند.

مقالات بیشتر:وکیل ارومیه

داملیان ویلیامز، یکی از دادستان‌های آمریکایی حاضر در این پرونده گفت: هیئت منصفه دادگاه فدرال به اتفاق آراء معتقدند که لو پارناس و آندری کوکوشکین برای توطئه علیه نظام سیاسی آمریکا تلاش کرده اند.

این محاکمه که از دو هفته پیش آغاز شده است در حال بررسی اتهامات مربوط به کمک‌های مالی برخی رابطان و تاجران خارجی به گروهی از جمهوری خواهان در زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

لوپارناس متهم است بیش از ۳۲۵ هزار دلار را در زمان تبلیغات انتخاباتی دونالد ترامپ در اختیار رودی جولیانی، وکیل رییس جمهور سابق آمریکا قرار داده است. این موضوع بار دیگر بحث درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را داغ کرده است.

براساس قوانین کارزارهای انتخاباتی در آمریکا، نامزدها می توانند کمک های خارجی و داخلی دریافت کنند اما باید این کمک ها و میزان آن را به مراجع قانونی اعلام کنند. برای مثال، عربستان سعودی یکی از بزرگترین حامیان مالی خارجی حزب جمهوریخواه در انتخابات های آمریکا محسوب می شود. با این حال، در صورت تخلف در اعلام این کمک ها، این موضوع می تواند نقض قانون انتخابات و دخالت کشورهای خارجی در انتخابات محسوب شود.

مقالات دیگر:بهترین وکیل ارومیه





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: