ثبت رکورد یک طلاق به‌ ازای هر ۲ ازدواج در اردستان
نوشته شده توسط : modafehagh

بر اساس داده‌های ثبت احوال اردستان، در ۹ ماهه امسال میزان ثبت ازدواج ۱۸۱ مورد و ثبت طلاق ۹۲ واقعه بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آمار بالای طلاق در شهرستان اردستان بسیار نگران کننده و فاجعه‌انگیز است، زیرا براساس داده‌های اداره ثبت احوال شهرستان در ۹ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰، به ازای هر ۲ ازدواج ۱ طلاق در اردستان ثبت شده است.

افزایش عجیب آمار طلاق در شهرستان اردستان در حالی اتفاق می‌افتد که با اعلام مسئولان شهرستان، اردستان سالمندترین شهرستان استان اصفهان است.

ناصر خورسند رییس اداره ثبت احوال شهرستان اردستان با اشاره به اینکه آمار متوفیان اردستان در ۹ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است، گفت: آمار فوت شده‌های شهرستان اردستان در ۹ ماه ابتدایی سال گذشته ۴۶۶ نفر بود که این رقم در مدت مشابه امسال  به ۳۳۲ فوتی کاهش یافته است.

مقالات بیشتر:وکیل ملکی در ارومیه

ناصر خورسند گفت: واقعه ازدواج در ۹ ماه امسال ۱۸۱ مورد ثبت شده و نسبت به سال گذشته که ۱۳۷ مورد بود، افزایش قابل توجهی داشته است.

وی با بیان اینکه آمار طلاق در این شهرستان با وجودی که نسبت به سال گذشته کمتر بوده، اما همچنان افزایشی است، گفت: در ۹ ماهه امسال  ۹۲ ثبت طلاق در دفترخانه‌های این شهرستان ثبت شده است. این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۹۴ مورد بوده است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اردستان گفت: ۱۷۰۸ جلد شناسنامه در۹ ماهه امسال  در این اداره صادر شده که ۲۸۳ فقره مربوط به نوزادان، یک‌هزار و ۲۳۷ جلد تعویضی و ۱۸۸ جلد المثنی بوده است.

منبع:ایسنا

مقالات دیگر:گل فروشی شهرک غرب





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: