جنایت هولناک در خاش / داماد ۱۸ ساله تازه عروس را کشت!
نوشته شده توسط : modafehagh

جمعه شب در پی گزارش یک فقره مرگ مشکوک در بیمارستان شهر خاش بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

به گزارش سلام نو به نقل از منیبان، سرهنگ ابراهیم کوچک زایی -فرمانده انتظامی شهرستان خاش - در تشریح جزئیات این جنایت هولناک گفت: نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد خانمی حدود ۱۶ ساله اهل روستایی از توابع بخش «پشتکوه» با آثار ضرب و شتم و کبودی در سر و صورت به بیمارستان منتقل شده اما ساعتی بعد جان باخته است. از آنجا که آثار مسمومیت نیز در بدن وی مشاهده می‌شد بلافاصله تحقیقات برای افشای راز این جنایت آغاز شد.

مقالات بیشتر:وکیل کلاهبرداری در ارومیه

در بررسی‌های میدانی در روستای محل حادثه مشخص شد مقتول با شوهرش که پسر عمه‌اش است اختلافات شدیدی داشته‌اند که کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی در کمتر از پنج ساعت از وقوع این جنایت، متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش عنوان کرد: متهم به قتل که جوانی ۱۸ ساله و کارگر یک گلخانه در شهرستان خاش است در بازجویی‌های اولیه اعلام داشت کمتر از ۶ ماه از زندگی مشترک آنها نگذشته و در پی اختلافات شدیدی که داشتند در روز حادثه پس از مسموم کردن مقتول با سموم کشاورزی با دستانش او را خفه کرده است.

مقالات دیگر:شیشه بری جردن





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: