نوشته شده توسط : modafehagh

معاون بهداشت وزارت بهداشت مجوز تزریق دوز یادآور واکسن کرونا برای کسانی که ۶ ماه از تزریق نوبت قبلی آنها گذشته را صادر کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کمال حیدری معاون بهداشت وزارت بهداشت طبق دستورالعملی مجوز تزریق دوز یادآور واکسن کرونا برای کسانی که ۶ ماه از تزریق نوبت قبلی آنها گذشته را صادر کرد که متن بخشنامه بدین شرح است:

مقالات بیشتر:وکیل پایه یک دادگستری ارومیه

موضوع: ابلاغ مصوبات یکصد و هجدهمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۴

با سلام و احترام

به پیوست نامه شماره ۱۰۱/۸۷۲ /د مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ مشاور محترم وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی در خصوص ابلاغ مصوبات یکصد و هجدهمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا مورخ با تاکید بر توصیه به دریافت دوز یادآور واکسن کرونا در کلیه گروه‌های سنی واجد دریافت واکسن که بیش از شش ماه از آخرین نوبت تزریق واکسن آن‌ها گذشته است و با توجه به در پیش رو بودن بازگشت حجاج بیت ا الحرام و گردهمایی عظیم اربعین حسینی و به دنبال آن بازگشایی مدارس و دانشگاهها. لازم است اهتمام ویژه به تداوم استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی و بالاخص در گروه‌های پر خطر و تقویت مراقبت بهداشتی مرزی و همکاری دستگاه‌های ذیربط در تشخیص به موقع ورود سویه‌های جدید. جهت استحضار و دستور اقدام لازم ارسال می‌گردد.

مقالات دیگر:تالار شمال تهران



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : modafehagh

روز نو:بازنشستگان تأمین اجتماعی خوزستان برای چندمین بار در طول یک‌ماه اخیر برای پیگیری مطالبات خود دست به تجمع زدند.

بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان با تجمع مقابل استانداری خوزستان در اهواز خواستار پیگیری مطالبات خود شدند.

مقالات بیشتر:وکیل مواد مخدر در ارومیه

اجرای مصوبه شورای عالی کار، مشمولیت ماده ۶۹ و رفع تبعیض بین همکار و غیر همکار، افزایش عیدی، درمان رایگان، همسان‌سازی کامل حقوق و حذف ماده ۸۹ از جمله مطالبات این بازنشستگان است.

این بازنشستگان افزایش حقوق خود را تورم‌زا نمی‌دانند و می‌گویند: این حق ما است که براساس تورم حقوقمان افزایش پیدا کند و خواسته اضافه‌ای نداریم بلکه حق قانونی بازنشستگان است.

در سال جاری هنوز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تعیین و اعمال نشده و اخباری مبنی بر افزایش ناچیز حقوق باعث نارضایتی بازنشستگان شده است.

مقالات دیگر:مرکز توانبخشی سالمندان



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : modafehagh

در اتفاقی عجیب یکی از نانوایی های نهاوند برای گرفتن سهمیه بیشتر آرد و یارانه کارت خوان مخصوص نانوایی را در اختیار مغازه میوه فروشی قرار داده است که به دلیل این تخلف نانوایی مذکور پلمپ شد.

به گزارش عصرهمدان، با توجه به اینکه سهمیه آرد نانوایی ها بر اساس فروش نان ثبت شده در دستگاه های کارتخوان جدید مشخص می شود، یعنی نانوایی ها هر چه بیشتر نان با کارتخوان بفروشند آرد بیشتری دریافت می کنند به همین دلیل برخی واحدهای نانوایی دست به تخلفاتی جالب می زنند.

مقالات بیشتر:وکیل کیفری ارومیه

یکی از نانوایی های سنگکی نهاوند در اقدامی عجیب دستگاه کارت خوانش را در اختیار مغازه میوه فروشی جنب نانوایی قرار داده تا تعداد تراکنش بیشتر و در نتیجه سهمیه بیشتر دریافت کند.

این رسید شب گذشته توسط یکی از همشهریان در اختیار ما قرار داده و نوشته ساعت حدود ۹ شب رفتم خیار خریدم رسیدی که به من داد نشان می داد از کارتخوان نانوایی استفاده کرد و داخل رسید نوشته بابت ۵ تا نان سنگک و این هم رسیدش است که مشاهده می کنید.

سوالی که مطرح می شود این است که کدام نانوایی این ساعت شب پخت می‌کند!!!

تخلف دیگری از یک نانوایی

یکی دیگر از همشهریان رسیدی را فرستاده و نوشته من ۱۱ عدد نان خریدم ولی مسئول نانوایی در دستگاه کارتخوان ۲۲ نان را ثبت کرد و بعد ۵ هزار تومان پول نقد به من داد تا تعداد نان بیشتر و سهمیه بیشتر دریافت کند.

مردم توجه داشته باشند دقیقا همان تعداد نانی را که خریده اند در کارتخوان ثبت کنند و اجازه ندهند متصدیان نانوایی تعداد بیشتری ثبت کنند.

نانوایی متخلف تا اطلاع ثانوی پلمپ شد

ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند در این خصوص گفت: نانوایی متخلفی که دستگاه کارتخوان خود را در مغازه دیگری قرار داده تا اطلاع ثانوی پلمپ شد.

وی اظهار داشت: استفاده از کارتخوان نانوایی در سایر مکان‌ها بجز نانوایی مربوطه، حتی در سایر نانوایی‌ها مشمول عرصه خارج از شبکه و تخلف محسوب می شود.

وی افزود: با توجه به خرید نان توسط دستگاه های کارتخوان با هر نانوایی که قصد تخلف و تضییع حق مردم را داشته باشد با شدت و بدون اغماض برخورد می شود.

کاکاوند سرپرست اداره صمت نهاوند نیز گفت: مردم و نانوایان دارای کارتخوان جدید حتما خرید نان را با کارت بانکی و کارتخوان جدید انجام دهند.

وی اظهار داشت: با نصب دستگاه‌های پوز جدید برای نانوایان و مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها با هدف بهبود کیفیت وکمیت نان و با توجه به فروش بیشتر توسط نانوا برابر با بهره مندی از یارانه نان پرداختی توسط دولت به نانوا، لذا از عموم مردم وهمچنین نانوایان دارای کارتخوان جدید تقاضا می شود حتما خرید نان را با کارت بانکی و کارت خوان جدید تهیه نمایند.

 

کاکاوند افزود: زمان اجرای طرح به صورت سراسری خرید نان با هر کارت بانکی قابل تهیه می باشد و همچنین استفاده ی نانوایان با توجه به تاکید بر راستی آزمایی میزان آرد مصرفی از دستگاه کارتخوان جدید ضرورت دارد.

سپرست اداره صمت نهاوند در پایان گفت: از شهروندان درخواست داریم تخلفات را گزارش کنند تا با متخلفان برخورد ثانونی شود.

مقالات دیگر:پخش لوازم پرده



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 تير 1401 | نظرات ()